MEER DAN 220 VERKOOPPUNTEN IN NL      BOVEN € 50,- GRATIS VERZENDING      OP WERKDAGEN VOOR 21:30 BESTELD, MORGEN IN HUIS      ORTHOPEDISCHE PRODUCTEN OP MAAT!  

Verzending en bezorging

Verzendinformatie

Er wordt gewerkt met verzendbedrijven DPD en PostNL. Bestellingen boven € 50,00 worden gratis verzonden. Bij een bestelling van minder dan €50,00 komen de verzendkosten €3,95 voor uw eigen rekening.

Bestellingen geplaatst op werkdagen voor 21:30 worden de volgende dag aangeboden m.u.v. feestdagen. Bestellingen worden geleverd van maandag t/m zaterdag tussen 8:00 uur en 18:00 uur.

Er moet voor alle bestellingen bij ontvangst getekend worden. Gelieve het pakket bij ontvangst op schade te controleren. Als de producten beschadigd lijken te zijn, accepteer de levering dan niet.

Bezorgadres

De bestelling wordt naar het opgegeven thuis- of werkadres gestuurd. Wij versturen op het moment uitsluitend binnen Nederland en België.

Mocht u niet aanwezig zijn op het moment dat de bestelling wordt geleverd, dan laat het bezorgbedrijf een bericht in uw brievenbus achter. Na twee bezorgpogingen wordt uw pakket voor maximaal 5 werkdagen kosteloos achtergelaten bij een aangegeven pick-up punt. Als u uw bestelling niet voor het einde van de 5e werkdag hebt opgehaald, zal het geretourneerd worden naar Eenblessure.nl.

Mocht u een verkeerd bezorgadres hebben ingevuld, dan kunt u dat helaas na plaatsing van de bestelling niet meer wijzigen. U kunt dan contact opnemen middels een email met onze klantenservice voor advies.

Bestelling volgen

U kunt de status van uw bestelling op drie manieren controleren:

-        Via de e-mail met de verzendbevestiging (Klik op het "track & trace"-nummer dat u in de e-mail met de verzendbevestiging vindt).

-        Online op Eenblessure.nl (Log in, ga naar "Mijn account" en raadpleeg de sectie "Bestellingen" om uw bestelgegevens en de verzendstatus te controleren. Het traceernummer kan op de website van het bezorgbedrijf gebruikt worden om de status van de verzending te bekijken.

-        Online op de website van het bezorgbedrijf: (Ga naar de sectie "track & trace" en vul uw "track & trace"-nummer in, dat u in de e-mail met de verzendbevestiging kunt vinden).

 

Vertraging in uw bestelling

We doen ons best om onze klanten op de hoogte te brengen van eventuele vertragingen. Vertragingen kunnen af en toe voorkomen en vallen vaak buiten onze controle. We doen er samen met onze koerier alles aan om binnen de aangegeven tijden te bezorgen, maar we kunnen een tijdige levering niet garanderen.