MEER DAN 220 VERKOOPPUNTEN IN NL      BOVEN € 50,- GRATIS VERZENDING      OP WERKDAGEN VOOR 21:30 BESTELD, MORGEN IN HUIS      ORTHOPEDISCHE PRODUCTEN OP MAAT!  

Vragen en klachten

Eenblessure.nl doet er alles aan om u zo goed mogelijk te helpen. Mocht er onverhoopt iets mis zijn, met het product, of onze dienstverlening, dan kunt u daarover met ons contact opnemen. Wij vernemen dat graag.

Via email:

Stuur eenvoudig uw email naar info@eenblessure.nl. Wij zorgen ervoor dat u een ontvangstbevestiging van uw email en een inhoudelijke reactie op uw vraag of klacht ontvangt binnen 7 dagen.

Via telefoon:

U kunt ook telefonisch uw klacht bespreken met een van onze medewerkers op telefoonnummer 06-39347359.

Onafhankelijke Klachtenbemiddeling

Indien uw klacht niet door eenblessure.nl kan worden opgelost, kunt u zich ook wenden tot de onafhankelijke klachtenbemiddeling van de geschillencommissie thuiswinkel.org. thuiswinkel.org bemiddelt dan in het zoeken naar een passende oplossing.

Voordat u de klacht bij de geschillencommissie kunt indienen, dient u eerst uw klacht schriftelijk bij eenblessure.nl in te dienen. eenblessure.nl heeft dan vier weken de tijd om op uw klacht te reageren. eenblessure.nl streeft naar een schriftelijk antwoord binnen 7 dagen. Bent u niet tevreden met het antwoord, dan kunt u uw klacht indienen bij thuiswinkel.org. Dat kan op de website: www.sgc.nl of per post: Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP Den Haag.

Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform. Via deze link: http://ec.europa.eu/consumers/odr/